    From: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Alarm domowy z powiadomieniem
    Date: Thu, 21 Feb 2013 09:43:37 +0100

    > Z satela najtańsze rozwiązanie w tym przypadku to będzie micra.

    Kwestia doboru czujników zależy od budżetu, szacowanego ryzyka i funkcji

    jakie ma spełniać system. Czujnik na oknie powinien teoretycznie wykryć

    już próbę jego otwarcia/wybicia. Czujnik zbicia zareaguje dopiero na
    zbicie

    szyby, ale raczej nie wykryje otwarcia skrzyła okna innym sposobem,
    czujka PIR

    zareaguje praktycznie dopiero po wejściu złodzieja do środka.

    dlatego przy bezprzewodówce dawałbym tylko piry, przy alarmie
    przewodowym - dodatkowo kontaktrony na roletach zewn. Więcej IMO w domku
    (do ochrony przed złodziejem) nie potrzeba

    Lukasz