  • 1. Data: 2012-05-19 08:41:57
    Temat: Aluminium w domu
    Od: s...@g...com

    Ostatnio odkryłem w Krakowie sklep z aluminiowymi profilami.
    Wymyśliłem co chce z tego zrobić.
    Pojechałem.
    Kupiłem.
    Przywiozłem.
    MASAKRA - były porysowane w trakcie transportu.
    Nie wiedziełem że to jest aż tak DELIKATNE !!!!!

    Czy jest jakiś tani sposób aby:
    -usunąć rysy z powierzchni.
    -zabezpieczyć przed dalszym rysowaniem.

  • 2. Data: 2012-05-19 08:56:53
    Temat: Re: Aluminium w domu
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Fri, 18 May 2012 23:41:57 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

> [...]
    > Przywiozłem.
    > MASAKRA - były porysowane w trakcie transportu.
    > Nie wiedziełem że to jest aż tak DELIKATNE !!!!!

    Anodowane?

    > Czy jest jakiś tani sposób aby:
    > -usunąć rysy z powierzchni.
    > -zabezpieczyć przed dalszym rysowaniem.

    Pomalować proszkowo :-)

    --
    ŁC
    www.ciulkin.pl

    Na początku chomik nie lubił odkurzacza. Ale potem się wciągnął...

  • 3. Data: 2012-05-19 09:04:32
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 19 maja 2012 08:56:53 UTC+2 użytkownik ŁC napisał:

    > Anodowane?
    Chyba Nie

    > Pomalować proszkowo :-)
    To jest tanie??????????????

  • 4. Data: 2012-05-19 09:21:57
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Sat, 19 May 2012 00:04:32 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    > To jest tanie??????????????

    Drogie nie jest, konkrety podadzą Ci w konkretnej malarni.

    --
    ŁC
    www.ciulkin.pl

    Kto się smuci, ten jest smutas. Kto się kłóci, ten jest...

  • 5. Data: 2012-05-19 14:15:54
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 19 Maj, 08:41, s...@g...com wrote:
> [...]
    > Przywiozłem.
    > MASAKRA - były porysowane w trakcie transportu.
    > Nie wiedziełem że to jest aż tak DELIKATNE !!!!!

    To chyba połysk - ja niedelikatnie wioząc trochę sztuk anodowanych nie
    zauważyłem na nich niczego. A swoją drogą gdzie ten sklep?

    mucher

  • 6. Data: 2012-05-19 15:47:48
    Od: s...@g...com

    http://www.hart-metale.pl/