  • 1. Data: 2012-05-18 21:38:45
    Temat: Półki z gipskartonu
    Od: "Wujeq" <b...@b...com>

    Witam,
    W jaki sposób utworzyć stabilny stelaż dla pojedynczej półki na środku
    ściany ? Wolałbym uniknąć kątowników pod półką żeby nie szpeciło.

    Bags

  • 2. Data: 2012-05-19 08:07:43
    Temat: Re: Półki z gipskartonu
    Od: s...@g...com

    Pytanie co to znaczy stabilny.
    Pod kluczyki czy ksiązki?

    Ja półki zrobiłem z MDF-u.
    Konstrukcja nośna.
    - otwór
    - kotywa chemiczna Hilti/Fischer inne
    - pręt stalowy fi 10
    - w płycie z MDF-ie wywierciłem otwory
    - nasunąć na pręty.

    Siedzi od tygdnia pod pełnym obciązeniem (wszyskie ksiązki jakie mam ;)) )

    Kilka uwag
    - jak bedzie kupował kotwe zapytaj sie o wypożyczenie aplikatora (taka kotwa wyglada
    jak masa silikonowa) po 2 h możesz wieszać wszysko.

    - płyty z MDF-u dałem podwójne żeby było miejsce na otwory

    - otwory w MDF-ie rób asymetrycznie jakby co bdziesz mógł zrobić kolejne podejscie

    - w dziurkowanej cegle wiertło widia ale BEZ UDAR-u