  • 1. Data: 2012-05-17 22:29:16
    Temat: Domki drewniane - Śląsk - szukam
    Od: <m...@i...pl>

    Zachciało się domku drewnianego do ogródka ale takiego porządniejszego nie
    altanki.
    Znalazłem; http://www.drevimed.pl/dom.php?dom=ania&typ=letnie#t
    op_content
    Wycenili i cena odpowiada ale znalezłem tez po siąsiedzku firme i wycenili o
    15 tyzs drożej.
    na co zwracać uwagę przy zakupie takiego domku?
    Możecie polecić jeszcze jakś inna fieme w okolicy Mikołowa?

  • 2. Data: 2012-05-22 08:45:15
    Temat: Re: Domki drewniane - Śląsk - szukam
    Od: "Radarro" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <m...@i...pl> napisał(a):

    Masz niecale 40 km do Wojtkego - miejscowosc Trachy, podjedz poogladaj.

    wojtke.com.pl

    pozdr z Mikolowa

  • 3. Data: 2012-05-22 21:07:37
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 15 tyzs drożej.
    > na co zwracać uwagę przy zakupie takiego domku?
    > Możecie polecić jeszcze jakś inna fieme w okolicy Mikołowa?

    a ja polece siebie (to tak nieskromnie)
    cos solidniejszego ale pewnie za podobne pieniadze
    info na stronce (oczywiscie jak z grupy to do negocjacji ;)

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 4. Data: 2012-05-22 21:21:18
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-05-17 22:29, m...@i...pl pisze:
> [...]
    > 15 tyzs drożej.
    > na co zwracać uwagę przy zakupie takiego domku?
    > Możecie polecić jeszcze jakś inna fieme w okolicy Mikołowa?

    Jak ktoś Ci wycenił "domek" 15 tysięcy drożej, to ile ten domek
    kosztuje? 20, 30 tysięcy?

    Za 15 tysięcy to wymurujesz sobie taki "domek" 25m2 z pustaka. I to
    będzie "porządniejsze" niż jakikolwiek domek z drewna.

    Pozdrawiam,