  • 1. Data: 2012-05-16 15:59:55
    Temat: wygluszanie scian w bloku
    Od: "LUKAS" <q...@o...pl>

    Witam

    Moi sąsiedzi uprawiaja milosc co noc i to dosc głośno, zaczyna mnie to wk...
    bo mieszkam sam i zastanwiam sie czy mozna czym wygluszyc scianę, moze jakas
    wata i na to regips albo jakis materiał wygluszajacy.

    Macie jakies patenty ?

  • 2. Data: 2012-05-16 16:10:31
    Temat: Re: wygluszanie scian w bloku
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "LUKAS" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wk... bo mieszkam sam i zastanwiam sie czy mozna czym wygluszyc scianę,
    > moze jakas wata i na to regips albo jakis materiał wygluszajacy.

    Robić to samo to nie będzie żal ;)

  • 3. Data: 2012-05-16 16:32:05
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    bo mieszkam sam i

    > Robić to samo to nie będzie żal ;)

    Przeciez pisze, ze sam mieszka :)
    Miało być, znaleść babę.

    Wate można dać, ale to niewiele pomoże, lepiej zwrocic uwagę,
    albo po prostu zmienić mieszkanie, przerabiałem ten temat na grupie prawo,
    w końcu sie wyprowadziłem.

  • 4. Data: 2012-05-16 22:33:49
    Od: "mihal" <f...@s...rt>

    > Przeciez pisze, ze sam mieszka :)

    To nie zanczy że seksu nie może uprawiać :)

  • 5. Data: 2012-05-16 23:34:48
    Od: enemyunknown <r...@g...com>

    On 16 Maj, 15:59, "LUKAS" <q...@o...pl> wrote:

    > Macie jakies patenty ?

    Nagraj ich przez ścianę (dźwięk), a jak skończą to im to głośno
    odtwórz :)

  • 6. Data: 2012-05-16 23:35:38
    Od: "vitek" <v...@s...pl>

    > Macie jakies patenty ?

    Patent 1:
    Jak będą wracać z pracy to puść mocnymi głośnikami na full jakiegoś pornola
    i tak codziennie po godzince :) Z psem na spacer lub na piwo w tym czasie.

    Patent 2:
    Wal w kaloryfer jak będą dochodzić :D trochę im się odechce.

    Patent 3:
    Rozwal związek :) wrzuć do skrzynki jakiś list miłosny albo w photoshopie
    przeróbki jej faceta jak stuka inną, w momencie szału nie będzie wnikała
    pixel po pixelu czy to przeróbka tylko tylko go wyrzuci z mieszkania.

    Patent 4:
    Powiedz sąsiadowi, że głośniej stękała kiedy u niej byłeś niż z nim.