    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 19 Jan 2015 12:28:38 -0800 (PST)
    Subject: Re: Analiza drenażu
    From: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 19 stycznia 2015 20:29:37 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    nie mogłem przy tym być i jak wróciłem to zobaczyłem już przysypany rów.

    włożyć do studzienki rewizyjnej kamerkę na kiju i zobaczyć jak wygląda wlot/wylot
    tych studzienek rewizyjnych. W większości przypadków stoi woda w rurach w około 60%
    wysokości rury (w samej studzience zawsze będzie stać bo dno studzienki jest ciut
    niżej)

    studzience woda powinna stać to w rurach powinno jej nie być. Dodatkowo na brzegach
    jednej rury jest zaległa ziemia (wygląda jakby rura była nieszczelna)

    drenaż dokładniej (także czy rury nie są zgniecione) i postawi jednoznaczny werdykt?

    poprawili, ale zlewają mnie (za wykonanie drenażu już mają zapłacone).

    dalej, wiadro itp. Bo jak nie to drenaż na 99,9% nie działa to znaczy nie osusza.

    > No widzisz, durniu - sam sobie odpowiedziales, ze jakby byl spadek, toby nie trzeba
    bylo "wody usuwac".

    Jesteś głupszy niż ustawa przewiduje.