  • 31. Data: 2009-09-02 14:32:59
    Temat: Re: Apartamenty w Krakowie
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Wszystko fajnie wygląda jak się jest młodym i zdrowym. Jak się jest
    > starszym to nie ma już siły na sprzątanie podwórka, odśnieżanie, naprawy,
    > wyjazdy do sklepu i do lekarza. Wtedy na prawdę warto mieszkać w mieście.

    Dokładnie to mówili mi moi klienci w wieku prawie emerytalnym gdy kiedyś się
    dziwiłem że kupują mieszkanie podczas gdy mieliby w tej samej okolicy dom o
    podobnej wielkosci. Ale od tego momentu upłynęlło już wiele lat i ja także
    zmieniłem już zdanie.

  • 32. Data: 2009-09-02 14:54:50
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Mieszkałem w miescie wojewódzkim w nowym domu.

    i tak dużo nakładu pracy musicie wkładać w dom?
    dziwne...

    > Ty liczysz tylko złotówki wydane na zakup, ja liczę złotówki nie zarobione
    > przeze mnie z powodu strat czasowych i konieczności posiadania co najmniej
    > dwóch samochodów.

    być może wyjątkowo w przypadku Warszawy, aż tak źle.hmm .jestem uparty :)
    pewnie coś by się znalazło.?
    w wolnej chwili jedziesz spisujesz adres interesującej Cię działki,
    następnie po wypis z rejestru gruntów,
    kontaktujesz się z właścicilem i dajesz propozycję cenową.

    oczywiście zlecasz to studentowi, jak brak czasu.

    > Masz obowiązek odśnieżyć także chodnik i jakiś tam fragment ulicy.

    nawet jeśli 2x roku po 5min? to problem?

    > Spróbuj znaleźć kogos do pracy w Polsce objętej takim niby potężnym
    > bezrobociem. Rodzice nie moga nikogo znaleźć do skoszenia trawy czy też
    > umycia okien. Za to żebrać to przychodzą.

    są firmy wyspecjalizowane, duzo pracujesz, dużo zarabiasz stac Cię,a chyba
    tak jest, tak wynika z wypowiedzi,
    Po 9 godzinach pracy przy komputerze, poświęcenie 30min w tygodniu
    mozna potraktowac jako przyjemnośc, ale zgadza się są tacy , co to nawet
    sobie sami herbaty nie zrobią...

    Wyścig szczurów 7 dni w tygodniu 24/h, hmm może warto czasami odetchnąć,
    zycie jest tylko jedno :)

    > Musi być zapewniona powierzchnia biologicznie czynna.

    nikt mi za płot nie zagląda, co tam mam, i raczej nie będzie zaglądał.

    PS
    znam takich jak to opisujesz, jednak mieszkanie w wa-wie traktują jako
    inwestycje, czasowe nocowanie, dom - zycie rodzinne poza miastem.

    Widzę, że ani ty mnie, ani ja Ciebie nie przekonam :)

    przecież nie może mieć każdy takiego samego zdnia.

  • 33. Data: 2009-09-02 15:00:42
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > I za te 2000 zł za ogrzewanie masz taki komfort termiczny jak w
    > mieszkaniu? Nie wierzę, a doświadczenia rodziców podpowiadają zupełnie cos
    > innego. Szczególnie jeśli chodzi o te koszty.

    2tys to niestety węgiel

    4tys to gaz, wygoda pełna i konfort

    zalezy z czego masz sciany, jakie ocieplenie, jakie okna itp

  • 34. Data: 2009-09-02 15:50:40
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Boombastic napisal:
    > A co to są wspólczesne czynszówki?

    Koszmarne uzytkowo i idiotyczne urbanizacyjnie rozwiazania
    pseudo-apartamentowcow. Te pokazane w linku watkotworcy
    klatki schodowe, studnie pseudo-podworkowe i ustawienia
    okno w okno, ze po desce da sie przejsc wygladaja wlasnie
    jak tanie czynszowki z konca XIX i poczatkow XX wieku.
    Tylko taka jest roznica, ze tam mieszkali nedznie zarabiajacy
    lokatorzy, a tu mieszkaja wlasciciele. Niezly majstersztyk
    cos takiego sprzedac za 7..10 tys zl/m2 i jeszcze wcisnac
    kit o 'luksusowym apartamencie'.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 35. Data: 2009-09-02 17:53:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 2 Sep 2009 14:19:36 +0200, Amir napisał(a):

    > jedni wola dojechac 14km do pracy a inny gnieździć się całe zycie w slamsie

    Z tego slumsu to oni tez będą te pare kilosów dojeżdżać ;)

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 36. Data: 2009-09-03 07:29:49
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > następnie po wypis z rejestru gruntów,
    > kontaktujesz się z właścicilem i dajesz propozycję cenową.

    W kwestii formalnej - nie dostaniesz wypisu z rejestru gruntów, bo nie masz
    upoważnienia i nie jesteś właścicielem.

  • 37. Data: 2009-09-03 07:53:26
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Boombastic napisal:
> [...]

    lokatorzy, a tu mieszkaja wlasciciele. Niezly majstersztyk
    cos takiego sprzedac za 7..10 tys zl/m2 i jeszcze wcisnac

    Szukacie sensacji jak dziennikarz Faktu. Po pierwsze to ten budynek wcale
    nie przypomina przedwojennych czynszówek, a raczej zakład karny. A po drugie
    to kupujący chyba zdawali sobie sprawę co kupują. Jeśli nie to tylko ich
    problem.
    Ja tam widziałem dużo gorsze budynki i ludzie też się na nie łakomili.

  • 38. Data: 2009-09-03 12:17:18
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > W kwestii formalnej - nie dostaniesz wypisu z rejestru gruntów, bo nie
    > masz
    > upoważnienia i nie jesteś właścicielem.

    dostaniesz bez najmniejszego problemu
    tak połowe miasta przeszukałem

    wystarczy ze podasz cel, - zakup nieruchomości.

  • 39. Data: 2009-09-03 12:21:54
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    zapomniałem dodać

    kosztuje to 3zł od sztuki, wcześniej warto sobie wybrać mapę
    to troszkę wiekszy koszt, w zależności od obszaru
    bo bez mapki nie będziesz miał numeru działki

    a bez numeru, niekoniecznie urzędnikowi się będzie chciało szukac i tracić
    czas

  • 40. Data: 2009-09-03 12:32:30
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > dostaniesz bez najmniejszego problemu
    > tak połowe miasta przeszukałem
    >
    > wystarczy ze podasz cel, - zakup nieruchomości.

    Chyba mówisz o informacji z ewidencji gruntów, a nie o wypisie.