  • 41. Data: 2009-09-03 13:49:08
    Temat: Re: Apartamenty w Krakowie
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Amir napisal:
    > kosztuje to 3zł od sztuki, wcześniej warto sobie wybrać mapę
    > to troszkę wiekszy koszt, w zależności od obszaru
    > bo bez mapki nie będziesz miał numeru działki
    > a bez numeru, niekoniecznie urzędnikowi się będzie chciało szukac i tracić
    > czas

    Na geoportalu znajdziesz numer dzialki :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 42. Data: 2009-09-03 14:10:29
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Chyba mówisz o informacji z ewidencji gruntów, a nie o wypisie.

    wypis z ewidencji(rejestru) gruntów, podajesz podstawę prawną jako
    chęc zakupu działki, w każdym bądz razie w wypowiedzi chodziło o zdobycie
    danych właściciela działki, które każdy bez problemu może zdobyć

    tak to wygląda mniej więcej

    http://www.dartdg.com.pl/repository/images/oferty/ze
    lazna_wypis.jpg

    _1.jpg

    usługa nieopodatkowana

    Pełne dane właściciela często wraz z numerem telefonu za jedne 3zł
    otrzymasz
    podając nr działki

    a jak wcześniej kolega napisał nr działki znajdziesz w necie :)
    nie wiem czy było 3 lata temu, jak było to szkoda, ze nie wiedziałem

  • 43. Data: 2009-09-03 14:12:27
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Na geoportalu znajdziesz numer dzialki :)

    szkoda że nie wiedziałem o tym 3 lata temu :)
    ale dzięki za informację

    pozdrawiam

  • 44. Data: 2009-09-03 14:45:09
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    _1.jpg

    > usługa nieopodatkowana
    >
    > Pełne dane właściciela często wraz z numerem telefonu za jedne 3zł

    I to jest to o czym ja pisałem. Dostajesz informację z ewidencji gruntów,
    ale bez właścicieli jeśli są to osoby fizyczne. Jak jest firma lub gmina,
    powiat to takie dane są udostepniane. Jeśli osoba fizyczna to takich danych
    nie powinno być wpisanych. Jeśli ci ktoś wydawał takie dane to popełniał
    wykroczenie. Ja już bywałem w niejednym starostwie i przerabiałem to
    niejednokrotnie będąc często świadkiem rozmów w sprawie wydania wypisu z
    rejestru gruntów.

  • 45. Data: 2009-09-03 18:24:52
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > powiat to takie dane są udostepniane. Jeśli osoba fizyczna to takich danych
    > nie powinno być wpisanych. Jeśli ci ktoś wydawał takie dane to popełniał
    > wykroczenie. Ja już bywałem w niejednym starostwie i przerabiałem to

    Możesz podać z jakiego paragrafu to wykroczenie ? Udostępnianie danych jest na
    wniosek wylegitymowanej osoby. Został określony cel ich udostępnienia. Wszystko
    zgodnie z ustawą.

  • 46. Data: 2009-09-03 19:38:21
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest na wniosek wylegitymowanej osoby. Został określony cel ich
    > udostępnienia. Wszystko zgodnie z ustawą.

    Nie wiem na jakiej to jest podstawie. Z tego co słyszałem to zasłaniają sie
    m.in. ustawą o ochronie danych osobowych. Wiem jedynie, że tak sie zawsze
    tłumaczą urzędnicy. Wypis z rejestru gruntów moze dostać jedynie właściciel
    lub osoba upowazniona. Z czego to upowaznienie to moze być bazgrol na
    kartce. Urzędnicy tak sie srają z tymi danymi, że nawet mi nie chcą udzielać
    takich informacji, a jestem teoretycznie umocowany prawnie do wglądu.
    Porąbany system.

  • 47. Data: 2009-09-04 07:49:46
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > chcą udzielać takich informacji, a jestem teoretycznie umocowany prawnie

    Jednak chyba to nie jest wykroczenie, skoro dają bez najmniejszego
    mrugnięcia okiem
    gdzies mam całą sterte wych wypisów z tego 99% to osoby fizyczne