  • Data: 2010-01-26 07:20:41
    Temat: Re: Architekt wnetrz
    Od: "magda" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:f5d90755-44a5-43f4-b6ba-a37d2f17fb39@m25g2000yq
    c.googlegroups.com...
    > Jackare

    Dzieki serdeczne, o takie uwagi mi chodzilo. Roznica w fudze
    niewatpliwie ma zasadnicze znaczenie jesli chodzi kwestie estetczne
    ale roznica w wysokosci sufitu podwieszanego o 15 cm ma wymiar nie
    tylko estetyczne ale i materialny. nie wyobrażam sobie mieszkania o
    wys. 2.60 obnizonego do 2.30 a nie daj Boze jeszcze nizej.
    Widzialem bardzo wiele projektow i niektore zeczywiscie rzucaly na
    kolana. Pytanie jak z funkcjonalnoscia i wykonawstwem takich pomyslow.
    Jestem zdecydowanym zwolennikiem opieki fachowca nad wystrojem wnetrza
    tylko niestety jak w kazdej dziedzinie tu tez sa dyletanci.

    ---

    domagaj się podpisania umowy i sprawdź, czy jest tam zapis o
    odpowiedzialności za ewentualne nieprawidłowości wynikające z winy
    architekta (chociaż to chyba wynika z KC, ale nie jestem pewna). na
    ewentualne reklamacje są chyba 2 lata.

    pozdrawiam
    m.