eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBanialuki o rozmrazaniu kolektora plaskiego wymuszonym obiegiem. › Re: Banialuki o rozmrazaniu kolektora plaskiego wymuszonym obiegiem.
  • Data: 2010-12-06 07:01:21
    Temat: Re: Banialuki o rozmrazaniu kolektora plaskiego wymuszonym obiegiem.
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:idh4r1$d1r$1@news.onet.pl...
    > Chyba malo wykonalne. Pompowanie powietrza pod szybe spowoduje oblodzenie
    > od wewnatrz po zachodzie slonca i nie wiadomo co tam z welna pod spodem.

    W firmowych - owszem. Ale w samoróbach - da sie zrobić. Tylko trzeba
    pomyśleć o tym na etapie konstrukcji. Oblodzenie wewnątrz - nie ma
    sprawy -gdyby co, bo w koncu teoretyzujemy, z tym sobie poradzimy dokładnie
    jak ze śniegiem wpuszczając rano ciepłe powietrze.

    >Nad szyba fizycznie niewykonalne.

    oczywiscie

    > mopem i pomoglo. Klopot w tym, ze dol kolektora nie chcial sie rozmrozic
    > ale gora owszem z tym ze to i tak za malo.

    Nawet jak zostawiłeś na stagnację? Sądziłem ze wystarczy przetrzeć fragment
    a reszta sama sie stopi.

    b.