  • Data: 2011-02-02 13:03:17
    Temat: Re: Bateria z głowicami kulowymi?
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik jagr napisał:
    > Użytkownik "Andrzej S."<A...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Większym problemem są elektrozawory przy pralkach.
    > Tutaj jednak zawór nie ma charakterystyki prostokątnej, bo ruch 1/4 też
    > przecież trwa ułamek sekundy. I to powinno wystarczyć.
    > I nie jest to jakieś zamykanie zero-jedynkowe. W położeniu 1/8 woda leci
    > (słabiej, ale leci).

    Pralka dostaje wodę dosyć pokręconą instalacją, wewnątrz pralki przebieg
    też nie jest prosty, na dokładkę wąż ma znacznie większą elastyczność
    poprzeczna od rur - czyli jest sporo elementów łagodzących uderzenie
    hydrauliczne. Już pisałem - najgorzej odczuwalne jest ono na długich,
    prostych odcinkach rurociągu.

    --
    Darek