  • Data: 2020-05-28 12:29:53
    Temat: Re: Betonowy dach
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-25 o 14:35, Mirosław R. pisze:
    > Hey,
    > Dom z lat 70' z dachem płaskim betonowym. Zauważyłem że wkoło dachu/pod nim tynk na
    ścianach się skruszył. Dach betonowy ciężki opada? co dalej? bo nie wiem czy to może
    grozić zawaleniem od ciężaru dachu? jak się to naprawia.

    Temat przerabiany u teściów
    płaski dach betonowy (stropodach) na nim wysypana pryzma żużlu, a na
    niej kulka warstw papy.
    Po latach żużel się trochę poddał i papa zaczęła pękać , nie pomagało
    zaklejanie nakładkami z kolejnej papy.

    Woda przesiąkała przez szczeliny aż do betonu i dawało to takie efekty
    jak u Ciebie.

    Zrzucono wszystko do gołego stropu betonowego, a na to więźba z małym
    spadem (1,5 m w szczycie) i blacha "pseudodachówkowa" z ociepleniem wełną.

    Spokój