  • Data: 2019-06-16 10:26:55
    Temat: Re: Bidet i muszla na stelażu i zabudowana spłuczka
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-15 o 23:57, test pisze:
    >   ... ktos tu kiedys napisal. ze "jego kolega", usiadl (normalnie) na
    > kiblu wiszacym i ten pekl.

    Akurat jest to możliwe jak ktoś zamontuje muszlę bez uszczelki tej
    między miską, a ścianą i do tego zbyt mocno dokręci śruby.

    Ale to też jest "błąd w sztuce"

    > Kolega walczyl o zycie w szpitalu. Skad sie biora pojeby generujace
    > takie opowiesci? Z Wodzislawia?

    Jak widać nie znasz anatomii człowieka. Chyba byłeś na wagarach, kiedy
    uczono tego w szkole podstawowej, albo byłeś wyjątkowo mało pojętnym
    uczniem :)

    Widzisz w pachwinach i udach przebiegają jedne z największych arterii w
    organizmie człowieka. Poza głównymi aortami są to tętnice i żyły o
    największej średnicy jakie posiada człowiek. Uszkodzenie takiej tętnicy
    czy żyły stanowi poważne zagrożenie życia. Jeżeli wypływ krwi nie
    zostanie umiejętnie zatamowany i człowiek nie znajdzie się w przeciągu
    kilkudziesięciu minut na stole operacyjnym to grozi mu śmierć na skutek
    wykrwawienia.

    Czy naprawdę nie potrafisz sobie wyobrazić sytuacji, kiedy pęka miska
    sedesowa, a ostra krawędź przebija/przecina tętnicę czy żyłę udową?

    Dla ścisłości, to nie ja opisywałem tę sytuację z kolegą, który walczył
    o życie, ale jestem w stanie sobie wyobrazić co mogło się stać.

    Uważam, że Twoje pytanie "Skad sie biora pojeby generujace takie
    opowiesci?" jest tu "nie na miejscu".