  • 1. Data: 2010-08-26 09:04:52
    Temat: Blachodachówkapo gradobiciu- fotki
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    http://picasaweb.google.com/krzysztof123/DachPoGrado
    biciu?authkey=Gv1sRgCOftq6-IxIiF8AE&feat=directlink
    Publikuje kilka fotek dachu krytego blachodachówką.
    Sytuacja po kilkuminutowym gradobiciu- grad wielkosci jajek
    Okna dachowe ocalały, elewacje tez strasznie oberwały(wiatr zacinał gradem o
    ściany)
    Szyby w kilku autach równeiż popekały
    Dachówka betonowa/ceramiczna-wytrzymały, eternit nie wytrzymal popekał.
    Sytuacja eksteremalna.
    Ciekawe co zaproponuije ubezpieczyciel nieruchomości której dach widac na
    fotkach.

    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-08-26 15:26:58
    Temat: Re: Blachodachówkapo gradobiciu- fotki
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 26 Sie, 11:04, "Kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Sytuacja eksteremalna.
    > Ciekawe co zaproponuije ubezpieczyciel nieruchomości której dach widac na

    Z tymi dachowkami ceramicznymi bym nie byl taki pewny czy wytrzymaly.
    Po zimie sie okaze albo po dwu.

    Wiem ze nie pytasz ale sobie napisze:
    Ja bym bral kase od ubezpieczyciela za nowa blache i robocizne. I
    narazie jej nie zmienial.
    Zuzyl bym ja na cos pozytecznego ale pamietal bym ze niedlugo moze
    potrzeba bedzie nowa blache polozyc. Ta co jest jeszcze troche polezy
    zanim zacznie gnic i przeciekac. Wazne zeby ja kontrolowac aby nie
    miec zalanej welny (jesli jest) pod dachem.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 3. Data: 2010-08-26 16:37:47
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Kris napisał(a):

    > Ciekawe co zaproponuije ubezpieczyciel nieruchomości której dach widac
    > na fotkach.

    Klepanie w zakładzie blacharskim...

    --
    M.

  • 4. Data: 2010-08-26 19:21:41
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Sytuacja eksteremalna.
    > Ciekawe co zaproponuije ubezpieczyciel nieruchomości której dach widac na

    ramy okna tez oberwały - żądaj wymiany.

    b.

  • 5. Data: 2010-08-26 19:44:19
    Od: "k.marciniak" <a...@m...gd.pl>

    W dniu 26-08-2010 18:37, Shreek pisze:

    > Klepanie w zakładzie blacharskim...

    i wyjdzie volkswagen czy bmw ?:)

    --
    Krzysiek M.

  • 6. Data: 2010-08-26 20:07:09
    Od: fenzyyy <f...@g...com>

    > Publikuje kilka fotek dachu krytego blachodachówką.

    Może zdradzisz w jakiej miejscowości tak dawało?
    Ja mam dom w Miejscowości Reda w pomorskiem.. tam też oberwałem ..
    pozdr

  • 7. Data: 2010-08-26 20:59:54
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i55anl$18p$1@news.onet.pl...
    biciu?authkey=Gv1sRgCOftq6-IxIiF8AE&feat=directlink

    > ramy okna tez oberwały - żądaj wymiany.

    Na szczęści to nie u mnie tylo 10km dalej

  • 8. Data: 2010-08-26 21:02:52
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "fenzyyy" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...

    > Publikuje kilka fotek dachu krytego blachodachówką.

    >Może zdradzisz w jakiej miejscowości tak dawało?
    >Ja mam dom w Miejscowości Reda w pomorskiem.. tam też oberwałem ..

    30km od Redy, niedaleko Łeby.
    W niedziele. Wejherowo tez oberwało. Przez Rede, Wejherowo przejezdzałem
    godzine po gradobiciu- miałem wiec farta bo auto by oberwało,))

  • 9. Data: 2010-08-27 10:27:59
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 26-08-2010 o 11:04:52 Kris <k...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > http://picasaweb.google.com/krzysztof123/DachPoGrado
    biciu?authkey=Gv1sRgCOftq6-IxIiF8AE&feat=directlink
    > Publikuje kilka fotek dachu krytego blachodachówką.
    > Sytuacja po kilkuminutowym gradobiciu- grad wielkosci jajek
    No cóż mozna im tylko współczuć, ja mam dachówkę cementową, myślę że
    wytrzymałaby taki grad :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 10. Data: 2010-08-27 10:59:45
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    napisał(a):

> [...]
    > Sytuacja po kilkuminutowym gradobiciu- grad wielkosci jajek
    >No cóż mozna im tylko współczuć, ja mam dachówkę cementową, myślę że

    Cementowe te "poniemieckie" jak i nowe(konkretnie jeden budynek z Braasem
    wytrzymały.
    Uległu blachodachówki i eternit.
    Nie wiem jak z ceramicznymi dachówkami- na teraz nic złego nie widac ale
    mogly byc jakies mikropekniecia które ujawnia sie po latach.

    --
    Pozdr
    JanuszK