    From: arch <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Blokowanie inwestycji
    Date: Wed, 15 Sep 2010 06:52:43 -0700 (PDT)

    On 15 Wrz, 14:16, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Witajcie.
    > Mam do Was pytanie natury prawnej zwiazane z prowadzona inwestycja
    > budowy domu jednorodzinnego.
    > Wszystko mam zalatwione i zalegalizowane - na PNB stoi jak byk:
    > Budowa domu jednorodzinnego wraz z przylaczami...
    > Na te przylacza mam porobione projekty i teraz wykonawca zaczal robic mi
    > wodociag.
    > Do poprowadzenie jest ok 100 m, ale poza moja posesja sa dzialki
    > prominentnych wiejskch gospodarzy i... nagle obudzili sie, jak zobaczyli
    > koparke i caly sprzet pracujacy przy przebitce pod droga, ze przeciez na
> [...]

    Generalnie jest tak, że budowa przyłączy, podkreślam, przyłączy nie
    podlega pod decyzję o pozwoleniu na budowę. Natomiast projekt
    przyłączy należy uzgodnić z właścicielami sieci. Czy projekty
    przyłączy, o których piszesz uzgadniałeś?
    Poza tym wg twojego opisu wydaje mi się, że chodzi o odcinki sieci a
    nie przyłącza. A to już inna droga urzędowa. Na sieci wymagana jest
    decyzja o pozwoleniu na budowę.

    SZ