    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Blokowanie inwestycji
    Date: Wed, 15 Sep 2010 16:10:04 +0200

    Użytkownik arch napisał:

    > Generalnie jest tak, że budowa przyłączy, podkreślam, przyłączy nie
    > podlega pod decyzję o pozwoleniu na budowę. Natomiast projekt
    > przyłączy należy uzgodnić z właścicielami sieci. Czy projekty
    > przyłączy, o których piszesz uzgadniałeś?
    > Poza tym wg twojego opisu wydaje mi się, że chodzi o odcinki sieci a
    > nie przyłącza. A to już inna droga urzędowa. Na sieci wymagana jest
    > decyzja o pozwoleniu na budowę.
    >
    > SZ

    Nie znam sie na terminach siec/przylacze, w kazdym razie jak patrze na
    projekt, to jest jak byk napisane, ze ma to byc przylacze.

    Co do podlegania pod pozwolenie na budowe, to na tymze pozwoleniu tez
    mam jak byk napisane, ze budowa domu wraz z przylaczami... i tu
    odwolanie do m.in. tegoz przylacza wodociogowego.

    Jesli mialbym rozbudowywac siec, to wiem, ze trzeba cos wiecej, niz to,
    co mam, ale u mnie jest wyraznie mowa o przylaczu, nie o sieci i na to
    mam pozwolenie na budowe, zatem obawiam sie, ze w tym zakresie nie masz
    racji :-)

    pozdr
    robercik-us