    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    <o...@l...harvard.local> <lgra8b$9np$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...harvard.local> <lgsa95$ik$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...harvard.local> <lgspls$9ag$1@speranza.aioe.org>
    <o...@l...harvard.local> <lgul8k$hpr$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <lh9flq$gam$1@node2.news.atman.pl> <o...@l...mshome.net>
    <lh9pgm$pv9$1@node2.news.atman.pl> <o...@l...mshome.net>
    <lh9v14$veb$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Sun, 30 Mar 2014 23:20:06 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 30.03.2014 o 22:32 Andrzej Lawa <a...@l...com> pisze:

    > Kłamiesz. Badają.
    Od paru dni linkuje do materiałów nad którymi nikt z naukowców się nie
    raczył pochylić.
    Wiem, wiem - bzdurami nikt się nie będzie zajmował...

    > Bingo.

    > Odwrotnie - wyniki mają do siebie pasować.
    Jak nie pasują to zastosujemy 74 metodę? :-) - wierzysz w to co piszesz?

    > Dlaczego ma być dziwne? Wyższe osady nie zawierały odpowiednich
    > szczątków organicznych, więc nie zmieniły się w węgiel. Ciężko uzyskać
    > węgiel z osadów lessowych.
    Jakim cudem ten pień jest cały czas pionowy? - nie spróchniał, nie złamał
    się.
    Może jednak z datowaniem coś nie bardzo?

    > W każdym razie piramidy to piaskowiec.
    A komnata Króla? :-)

    > Są podane w wiki.
    No faktycznie - dioryt.

    "The outer walls are made from massive diorite blocks from nearby, and the
    inner buildings and towers are made from dark andesite some of it brought
    from over 35km away."

    TG