  • Date: Fri, 04 Nov 2011 00:02:55 +0100
    From: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Borówka odm. Brigitta i jesienne wyprzedaże

    W dniu 11/2/2011 8:05 PM, Johnny wrote:
    > Witam
    >
    > W zeszłym roku zakupiłem tę odmianę. Latoś zaoowocowała. Wprawdzie jedno
    > grono, z ktorym i tak ubiegł mnie szpak, ale owoce wielkości czereśni.
    > No mówie Wam potęga miłości. W samu też dobre (dogoniłem dziada na
    > orzechu!) chociaż już nie odbiegaja od pozostałych. Pozatem warto teraz
    > wybrac sie do Lerojów merlinów i inszych castoram, bo robią totalna
    > przecenę na zieleninę wszelkiego rodzaju. Ja na ten przykład, wyrwałem
    > za 5 złociszy pieeeeeenknego Ginko Biloba, bo juz z letka miałem kłopoty
> [...]

    Wyprzedaże dobra rzecz. Pół ogrodu dzięki nim obsadziłem bez
    bankrutowania. W Krakowie najlepsze są zawsze w Praktikerze - wszystko
    za złotówkę. Mam z nich całą kolekcję psianek przecenionych z 59 i
    całkiem ładnego różanecznika, w oryginale chyba za 80 zł. A dziś w L-M
    lilię wodną za kilka złotych kupiłem. Marna co prawda, ale za te
    pieniądze żal było nie wziąć.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh