  • 1. Data: 2011-11-02 19:05:50
    Temat: Borówka odm. Brigitta i jesienne wyprzedaże
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Witam

    W zeszłym roku zakupiłem tę odmianę. Latoś zaoowocowała. Wprawdzie jedno
    grono, z ktorym i tak ubiegł mnie szpak, ale owoce wielkości czereśni. No
    mówie Wam potęga miłości. W samu też dobre (dogoniłem dziada na orzechu!)
    chociaż już nie odbiegaja od pozostałych. Pozatem warto teraz wybrac sie do
    Lerojów merlinów i inszych castoram, bo robią totalna przecenę na zieleninę
    wszelkiego rodzaju. Ja na ten przykład, wyrwałem za 5 złociszy
    pieeeeeenknego Ginko Biloba, bo juz z letka miałem kłopoty z pamięcią i
    miast wypłatę galantnie przepirzyć grzecznie oddawałem Lubej ;-(((((((((
    Pozatem były ci tam pieciorniki za 1,99, piekne ogniki za piątala.

    Zdroofka Johnny

  • 2. Data: 2011-11-03 20:24:01
    Temat: Re: Borówka odm. Brigitta i jesienne wyprzedaże
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2011-11-02 20:05, Johnny pisze:
    Ja na ten przykład, wyrwałem
    > za 5 złociszy pieeeeeenknego Ginko Biloba, bo juz z letka miałem kłopoty
    > z pamięcią i miast wypłatę galantnie przepirzyć grzecznie oddawałem
    > Lubej ;-(((((((((
    tylko pamiętaj,żeby herbatke z tego Ginko Biloba
    parzyć nie z zielonych liści a z takich zbieranych po przymrozkach
    zaschłych .
    Herbatka z zielonych jest trująca
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    sklep: http://trawki.pl/

  • 3. Data: 2011-11-03 23:02:55
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 11/2/2011 8:05 PM, Johnny wrote:
> [...]
    > z pamięcią i miast wypłatę galantnie przepirzyć grzecznie oddawałem
    > Lubej ;-((((((((( Pozatem były ci tam pieciorniki za 1,99, piekne ogniki

    Wyprzedaże dobra rzecz. Pół ogrodu dzięki nim obsadziłem bez
    bankrutowania. W Krakowie najlepsze są zawsze w Praktikerze - wszystko
    za złotówkę. Mam z nich całą kolekcję psianek przecenionych z 59 i
    całkiem ładnego różanecznika, w oryginale chyba za 80 zł. A dziś w L-M
    lilię wodną za kilka złotych kupiłem. Marna co prawda, ale za te
    pieniądze żal było nie wziąć.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh