  • Data: 2017-06-26 22:08:35
    Temat: Re: Brak drogi dojazdowej do działki
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 26 czerwca 2017 22:02:11 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > tak wlasciwie to sie spodziewam efektu kupowania marzeń. Zwykle to na etapie budowy
    to występuje "wymarzyłem sobie balkon wiec bedzie i ..uj".
    > Ale na etapie zakupu dzialki tez to moze wystapic - taki napalony kupi teren,
    > problemy doajzdu wyprze "przeciez zawsze był dojazd", i zastanawial sie bedzie jak
    dojechac dopiero później gdy sie z sąsiadami pokłóci :)

    Przyznam szczerze, ze sam prawie w taka pulapke wpadlem. Gosc, ktory
    podzialkowal ~2ha pola, zostawil przez srodek ~300m dzialki 8m szerokiej,
    ktora oddal miastu. I calosc "utwadzil" hasiem (czyli po prostu
    polozyl na calosci odpad, ktory dostal za darmo z pobliskiej cieplowni
    - popiol z pieca). I wszystkich zapewnil, ze rozmawial juz z miastem i
    miasto juz planuje budowe drogi :) Wszystkich nas zrobil tak lekko w
    balona, a droga usypana z hasi zapadla sie po pierwszej zimie :-)
    Nikomu nawet nie przyszlo do glowy to sprawdzic (no, sprawdzilismy -
    dzialka "drogowa" oczywiscie nalezala do miasta). Dopiero jak dostalismy
    w ~2008 pismo, ze miasto nie zamierza inwestowac na tym terenie to sie
    wszystkim oczy otworzyly i zaczelismy dzialac :-)

    Ale opisywana sprawa jest duzo gorsza. Z miastem zawsze sie da jakos
    dogadac. A z osoba prywatna (a tutaj nawet wynika - ze z kilkoma) -
    *zdecydowanie* trudniej. Tym bardziej, ze to autor watka bedzie tym
    zlym-nowym, co to przychodzi i jak panisko zada odrazu dostepu do drogi :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.