  • Data: 2017-06-27 05:19:30
    Temat: Re: Brak drogi dojazdowej do działki
    Od: "Maciej" <K...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja siedzę w drogówce już 15 lat i też ciągle się czegoś nowego uczę nie
    > mniej wg. interpretacji w sumie nie tak dawnej jest jak wspomniałem. Co do
    > dostępu do drogi publicznej nie każda działka "musi" mieć dostęp do drogi
    > publicznej może ale nie musi ;)
    > Co do bałaganu to fakt był jest i będzie to będą laaata zamin sie nieco
    > poprawi. Robak

    Osobiście widziałem drogi gruntowe będące drogami publicznymi, więc mozna
    Może nie każda działka musi, ale zamieszkała na pewno musi posiadać,
    bo kto i na jakiej podstawie wydał pozwolenie na budowę, oraz zameldowanie?
    Nie wiem czy działka może nie posioadać dojazdu, bo jak mozna by do takiej
    działki dojechac?