  • Data: 2017-06-26 22:02:10
    Temat: Re: Brak drogi dojazdowej do działki
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 26 czerwca 2017 21:56:06 UTC+2 użytkownik Maciej napisał:
    > Sprawdziłem że działka nie posiada ksiegi wieczystej, również działki przez
    > które biegnie droga dojazdowa też nie posiadaką KW. Fizycznie droga istnieje
    > od stu lat i jest użytkowana przez właścicieli tej działki też przeszło sto
    > lat.

    tak wlasciwie to sie spodziewam efektu kupowania marzeń. Zwykle to na etapie budowy
    to występuje "wymarzyłem sobie balkon wiec bedzie i ..uj".
    Ale na etapie zakupu dzialki tez to moze wystapic - taki napalony kupi teren,
    problemy doajzdu wyprze "przeciez zawsze był dojazd", i zastanawial sie bedzie jak
    dojechac dopiero później gdy sie z sąsiadami pokłóci :)

    b.