  • Data: 2018-03-18 21:10:33
    Temat: Re: Brak słupków granicznych kupowanej działki.
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I w akcie notarialnym miałes że "kuujesz dzialke której granice wyznaczają kołki
    wbite dnia.. przez geodete" czy moze jednak cos innego tam wpisał notariusz?

    Notariusz w ogóle takich rzeczy nie pisze.Ewentualnie jest zapis, że działka zostala
    wyznaczona przez geodetę.Jednak jest potrzebny, bo tylko on może nanieść dane do
    mapy.
    Natomiast sąsiedzi są po to, żeby póżniej nie było kwasów, jeśli coś się nie
    zgadza.Można to uzgodnić przy osobie zaufania publicznego( czy tak jakoś). Obaj
    właściciele- wiadomo.Nikt nie ma prawa włazić na moje pole i je mierzyć.Nawet
    geodeta.