    From: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Brakujące 4 cm w kuchni...
    Date: Sun, 4 Jul 2010 09:30:29 +0200

    fenzyyy wysmarował/a:

    > hej. napewno pójdzie przerobić tą jedną lub 2 szafki nawet jeśli są
    > to "klocki z ikei'
    > Będzie to kosztowało mniej nerwów,pracy ,materiału i pieniędzy. aaa
    > i sąsiedzi nie będą na ciedie klnąć ;)
    > pomyśl nad tym wyjściem z sytuacji :)

    No, zgadliście :) To są klocki z Ikei. Sprawa jest taka, że szerokość
    wnęki to 206 cm, od lewej do prawej (do okna) kolejno muszą stać trzy
    60-tki (lodówka, zlew, pod nim mała zmywarka, kuchenka z
    piekarnikiem). Żadnej z tych szafek nie ma jak zwęzić - lodówka i
    piekarnik w zabudowie, zmywarka kompaktowa pod zlewem też ma 60cm).

    Zostaje 206 - 180 cm = 26cm.

    Czyli mam do wyboru:
    - Wsadzić 20cm szerokości "półeczki" z Ikei (coś a`la stojak na
    wino), co mi wyjątkowo nie odpowiada, gdyż nie ma takiego w kolorze
    mojej kuchni, pozostałe 6 cm zrobić zaślepką,

    - Skuć te 4 cm i wsadzić normalną szafkę 30cm

    - Kupić szafkę 30cm i obciąć 4 cm z boku - co może być trudne, gdyż
    wybrane drzwiczki (szary Abstrakt) są monolitycznie zalaminowane, z
    lekko zaokrąglonymi krawędziami i takie przycięcie wyglądałoby
    ohydnie, zwłaszcza że byłoby widoczne bezpośrednio z salonu.

    Nowa kuchnia będzie robiona wraz z kapitalnym remontem całego
    mieszkania... Blok ma 2 piętra, mieszkam na pierwszym.

    Co radzicie?

    --
    pzdr,
    Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl