  • Data: 2012-08-09 17:16:26
    Temat: Re: Budowa a zdrowie
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mucher" napisał w wiadomości grup
    3g2000vby.googlegroups.com...

    > No ale jeszcze jakoś trzeba na tą budowę zarobić. Zresztą nie jest to
    > tylko kwestia siedzenia w biurze - chodzi dokładnie o to, co pod
    > spodem pisał Kaszpir:

    Czyli uważasz, że lepiej siedzieć dłużej po godzinach by zarobić kasę którą
    potem trzeba komuś zapłacić niż zrobić coś szybciej samemu? Prawda jest taka
    że budowlańcy biorą za godzinę swej pracy więcej niż przeciętny człowiek w
    tym czasie zarobi.

    > Bo np. wełna wcale nie pyli, a przy szlifowaniu gładzi wróżki latają
    > i rozsypują "pixie dust". Oczywiście, sporo rzeczy da się zrobić
    > samemu - jak widać na grupie - część z nich daje satysfakcję, ale nie
    > ma się co łudzić, że to wszystko robi się dla przyjemności.

    Wolę szlifować gładź niż siedzieć w nadgodzinach w pracy by zarobić na to by
    komuś za to szlifowanie zapłacić. Tu nie ma wyboru budowa albo rodzina, ale
    budowa samemu albo nadgodziny.

    Pozdrawiam
    Ergie