  • Data: 2012-08-09 18:23:17
    Temat: Re: Budowa a zdrowie
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kiedyś pracowałem w biurze. Nudziłem się niesamowicie ...
    Obecnie pracuje w innej branży i często po pracy jestem po prostu zmęczony
    ..

    Tak jak pisałem. Z teściem robiliśmy wykończeniówkę , czyli podłogi , kafle
    , gipsowanie , szlifowanie , gruntowanie , malowanie , montaż łazienki ,
    dodatkowo zabudowa kominka , nie tak dawno zrobiłem całą WM z rekuperatorem
    i mnóstwo innych rzeczy ...

    Tyle że kosztowało mnie to mnóstwo czasu i ... zdrowia ..

    Po prostu uważam że po pracy człowiek ma prawo do odpoczynku i do spędzenia
    czasu z rodziną ...
    A nie do następnej roboty

    >Po ośmiu godzinach w biurze z radością jadę odpocząć na budowie.

    To zapewne jesteś młodzikiem który nie ma żony ani dzieci. Więc masz trochę
    inny pogląd.