  • Data: 2017-02-24 16:34:22
    Temat: Re: Budowa domu - Fundamenty
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24.02.2017 13:46, quent wrote:

    > Czyli prawidłowo. Też tak robiłem :-)
    > Najpierw chudziak, potem szalunki - u mnie systemowe.
    > Potem zbrojenie w tym. Wszystko równo, można było zadbać o prawidłowy
    > dystans zbrojenia od brzegów, spodu ect.

    Stan surowy miałem idealny. Dopiero później się zaczął syf z
    ociepleniami. Co do konstrukcji nie mam zastrzeżeń. Nawet porotherm
    otynkowałem i z gniazdek nie wiało nigdy.

    Gdybym, jak mi doradzał ktoś, strzelił pianą po skosach, suficie i
    ścianach szczytowych to by nie było tematu.

    Teraz już wiem, że wełną nie da się ocieplić skosów, bo wełna nie
    przylega i puszcza powietrze. Gwizdy, świsty i syf. Nawet po dokładnej
    naprawie wełną i membranamu jak porównam iną ćwiartkę poddasza
    zapianowaną to nie ma co nawet porównywać.