  • Data: 2016-08-04 14:20:49
    Temat: Re: Budowa małego domu - od czego zacząć?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 4 sierpnia 2016 09:18:50 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:

    > Jak idzie swietnie ale nie ma czasu to sie zatrudnia kogos kto w imieniu inwestora
    pilnuje interesu. Ma sie mniej ale jak to interes na miliony to jak sie ma troche
    mniej to zadnej krzywdy nie ma.

    Jeszcze dodam - nie pisalem o interesie na miliony. Ale spokojnie 20-40k
    moznaby z niego wyciagac na czysto. Z tym, ze uzerania sie mnostwo.
    Budowlanka to generalnie nowotwor na rynku - sprobuj znalezc solidnych
    pracownikow w tej branzy - polegniesz szybko :-) Dlatego trzeba sie mocno
    zaangazowac samemu, a na to czasu nie mialem. Moj pierwszy i glowny interes
    ma duzo wieksze perspektywy rozwoju i jest duzo bardziej stabilny.

    Niech ktos sobie kupi sama koparke lancuchowa ktora kopie na ~1,5m to
    z samego robienia DZ bedzie mial fure szmalu :-) Nie wiem czemu ale w Polsce
    jeszcze takiej koparki na oczy nie widzialem. Wszyscy poszli w wiertnice..
    pozdr.

    --
    Adam Sz.