  • Data: 2018-01-05 22:59:31
    Temat: Re: Budowa mebli
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    > Książki mam i będe miał, problem w tym, że zaopatrzenie w twarde sezonowane
    > drewno jest tragiczne i czasem trzeba modyfikować i rzeźbić w sośnie...

    Nie jest tak tragicznie.Na wsi u wielu gospodarzy znajdziesz wysezonowane drewno
    Twarde drewno jest bardzo często palone w piecach.Na Podlasiu widziałem stare
    stodoły Gospodarze dostali nowe deski, a cwaniaczki wzięli te stare, czasem
    przedwojenne- pojechały do Reichu.Ale po co teraz komu stodoła? Dębowe i żywiczne,
    sosnowe bale jadą na opał...
    A powiem Ci, jek zrobić wysezonowane drewno. Kupujesz pień tniesz na bale i kładziesz
    pod dach.Wystarczy 4-5 miesięcy na każdy centymetr grubości.Tyle, że powinny być
    grube.Suszarnia załatwia sprawę w 2/3.Prawda, że proste?I tanie!
    Pozdro.abomito