  • Data: 2016-09-29 16:52:17
    Temat: Re: Budowa skromnego domku dla emeryta.
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-29 o 16:43, Myjk pisze:
    > Mam na działce postawioną chatkę (~100m2) niezwiązaną z gruntem, w stylu
    > mazurskim (dach stromy od ziemi do piętra). Dostałem pozwolenie na 10 lat,
    > tak jak planowałem ją wykorzystać do nocowania ekip budowlanych pod nowy
    > dom. Ale budowa trochę się przeciągnęła i chatka nadal sobie stoi już
    > kolejne dwa lata. :P Co ciekawe, nawet na mapę urzędową budynek trafił --
    > acz chyba nie powinien.

    Wiesz, to czy stoi, a czy jest legalne to są dwie różne rzeczy ;)
    I chyba nikomu tu tego tłumaczyć nie trzeba, bo dobrze wiemy jak wygląda
    rzeczywistość.

    Co nie zmienia faktu, że nie chciałbym ładować osobiście większej kasy w
    coś, co w każdej chwili nadzór budowlany mi będzie mógł kazać rozebrać
    albo gdzie pójdę z torbami chcąc to zalegalizować...

    Lubię jednak spać spokojnie :)

    Pzdr
    --
    /__/_* /