  • Data: 2011-01-20 13:41:25
    Temat: Re: Budowa transformatora w swietle bramy wjazdowej.
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dodzwonilem sie do Projektanta a on mowi ze ja nie jestem dla niego strona
    > bo jego zleceniodawca jest Energa.
    > On prawdopodobnie bazowal na jakichs mapach z przed 10 lat kiedy tu nie
    > bylo jeszcze zadnych domow.

    Stroną jest w tym przypadku każdy właściciel działki sąsiadującej z działką,
    na której stanie trafostacja. I w dokumentacji powinny być uzgodnienia w tym
    zakresie. Jeśli nie ma -> odpowiedzialność zawodowa projektanta.
    Ponadto na ile mi wiadomo, to mapy do celów projektowych mają ograniczony
    termin ważności od 6 miesiący do 2 lat, przy czym z urzędu wygasają w
    przypadku zajścia zmian w terenie. Więc powoływanie się na mapy sprzed 10
    lat jest nieporozumieniem.
    Tak czy siak - nadzór budowlany.
    --
    AS