    Subject: Re: Budowa wiaty garażowej
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: marios <d...@f...gd>
    Date: Mon, 19 Aug 2019 23:59:13 +0200

    > Amen, tak właśnie dzisiaj rano sam to wymyśliłem :-)
    > Zrobię to tylko w wersji lekko podrasowanej, tylna ściana wiaty i dwie
    > przegrody wewnętrzne (wiata ma być na trzy auta) będą  pełne (murowane),
    > od frontu będzie całkiem otwarta, skrajne boki będą w wersji zielonej.
    > Murowane przegrody zapewnią mi sztywność konstrukcji.
    > TG

    hmm, tu http://spow.kartuzy.ibip.pl/public/?id=192416# (przy końcu)
    podsumowała
    " OBIEKTY I ROBOTY BUDOWLANE NIEWYMAGAJĄCE ZGŁOSZENIA"
    ..
    2c) wiat o powierzchni zabudowy do 50 m2, sytuowanych na działce, na
    której znajduje się budynek mieszkalny lub przeznaczonej pod budownictwo
    mieszkaniowe, przy czym łączna liczba tych wiat na działce nie może
    przekraczać dwóch na każde 1000 m2 powierzchni działki;

    "
    i pisze w tym "sytuowanych na działce, na której znajduje się _budynek_
    mieszkalny lub przeznaczonej pod _budownictwo_ mieszkaniowe" - spełnia?