    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budowlano politycznie;)
    Date: Wed, 26 Oct 2016 09:47:17 -0000 (UTC)

    Budyń wrote:

> [...]
    ośmiornicożerców się obracał a teraz przyjął posadę za niecałe 2tys pln?

    > Zegarek nowaka nie był za 10tys, tylko za 30kzł. Problemem nowaka było to ze nie
    wpisał go do deklaracji. Naszym problemem, którymi platfusiane media kompletnie sie
    nie zajęły było ZA CO dostał drogi prezent. Jaki wałek przepuścił - czyli na ile nas
    przekrecił.

    i mówisz, że pisiorskie media i obecnie Zerro też sobie odpuściły? Taką
    prostą sprawę?

    w sumie zegarek ważniejszy od stodoły ministra

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?