  • 11. Data: 2022-04-05 23:21:47
    Temat: Re: Buty powinny byc sprzedawane z pumeksem do likwidacji odciskow
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 5 kwietnia 2022 o 22:42:24 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    odcisk i pumeks do ich ścierania
    > Jak jestes z miasta to najedź się ciasta
    >
    > My ze wsi, całe ranki i dzionki spędzamy w gumiokach
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=a_I94dWg0p0
    I niech tak zostanie. Amen

  • 12. Data: 2022-04-06 08:08:19
    Od: Runt <n...@e...prv>

    W dniu 2022-04-05 o 22:13, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:

    > Tak się robi jak but z miasta a noga ze wsi. Mnie problem nie dotyczy bo z miasta
    jestem.

    to skąd u ciebie słoma w kamaszach?

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

    Internet pamięta:

    https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka/c/MBgopP
    7Lgw8
    (24 lut 2022, 15:21:34)

  • 13. Data: 2022-04-06 09:04:50
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 5.04.2022 o 22:13, Zenek Kapelinder napisał:

> [...]

    Ty z miasta, synu fornalski? Gdyby nie komuniści po wojnie,
    to teraz czapkował byś dziedzicowi i nadstawiał grzbietu gdy
    pan wsiadał na konia, jak twe ojce robiły. I srać byś latał
    za stodołę a nie na podwórko, po awansie społecznym w Polsce
    Ludowej, gdy te wstrętne komuchy nauczyły tatkę czytać i pisać,
    a ciebie posłały do zawodówki w czerwonej Łodzi. A teraz na
    usenetach wypierasz z siebie to swoje całe jebane życie w PRL-u
    i po, stary dziadu bałucki ty.

    *Miasto fabryk i Tuwima i rewolucyjnych burz,*
    *gdy cię Łódź czerwona trzyma to nie puści już!*

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lodz/licza-row
    ery-a-ludzie-za-potrzeba-biegaja-na-podworko/vm0l91y

    --
    Bałuty to stan umysłu.
    https://expressilustrowany.pl/lodz-godz-1510-ul-lima

  • 14. Data: 2022-04-07 00:06:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 6 kwietnia 2022 o 09:04:53 UTC+2 Collie napisał(a):

> [...]
    >
    > https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lodz/licza-row
    ery-a-ludzie-za-potrzeba-biegaja-na-podworko/vm0l91y

    Znowu się chwalisz żoną. Nic tak nie cieszy jak cudze nieszczęście.

  • 15. Data: 2022-04-07 07:02:49
    Temat: Re: kogutek smrodzi
    Od: Runt <n...@e...prv>

    W dniu 2022-04-07 o 00:06, KANALIA I PSYCHOL Zenek Kapelinder ujada:

    Internet pamięta...