  • 61. Data: 2013-11-12 20:01:38
    Temat: Re: Były żarówki, teraz odkurzacze Uni przeszkadzają
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 listopada 2013 19:37:23 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > choćby próba odkurzania samochodu.
    > mam stary odkurzacz rodziców taki słabiak, jakiś zelmer, można sobie do
    > usranego końca świata machać szczotką a włosy po psie dalej na siedzeniach
    > są.
    > Wziąłem mojego przemysłowca (1500W) siła ssania taka sama jak domowego
    > samsunga raz jedziesz i już po kudłach.
    > Muszę zmierzyć wakuometrem jakie podciśnienie robi ten popierdółek a jaki
    > ten 1500 W.

    Ja wlasnie dzisiaj kupilem przemyslowca nilfiska 1400W, dokladnie taki:

    http://allegro.pl/odkurzacz-przemyslowy-nilfisk-1400
    w-20inox-karcher-i3669516869.html

    W porownaniu do 4 innych moich wczesniejszych domowych to ma "najslabszy"
    silnik ale po odpaleniu czuc przed nim respekt :D Filtr ma ogromny a nie jak
    te domowe popierdolki co sie po odkurzeniu jednego wiekszego pomieszczenia
    zapychaja.. Zastanawiam sie tylko czy jest sens w ogole stosowac worek
    (dali jeden w zestawie) czy jechac bez. Pewnie jak sie skonczy to
    przetestuje. Wielkie to bydle i halasliwe ale ciagnie kudly jak poryte,
    nie da sie w ogole porownac do domowych "2000W" :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 62. Data: 2013-11-13 09:53:22
    Od: Sebastian Rusek <s...@r...eu>

    Adam wrote:

    > Zastanawiam sie tylko czy jest sens w ogole
    > stosowac worek (dali jeden w zestawie) czy jechac bez. Pewnie jak sie
    > skonczy to przetestuje.

    Też tak kombinowałem przy moim Karcher WD 3200. Nie rób nawet tego testu -
    wewnętrzny okrągły filtr się szybko zapycha a czyszczenie go jest
    upierdliwe. Worki wywalasz naprawdę bardzo rzadko i wcale nie z powodu tego,
    że są pełne ale po prostu w pewnym momencie odkurzacz robi się nieprzyjemnie
    ciężki;) Pierwszą wymianę worka zrobiłem po pół roku budowy, bo mi klipsy
    trzymające ten dolny pojemnik puściły pod jego ciężarem;)

    --
    Pozdr
    Sebastian

  • 63. Data: 2013-11-13 10:52:07
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Tuesday, November 12, 2013 8:01:38 PM UTC+1, Adam wrote:

    > zapychaja.. Zastanawiam sie tylko czy jest sens w ogole stosowac worek
    > (dali jeden w zestawie) czy jechac bez.

    Ja mam podobnego, ale niby wersja domowa,
    no i jakiś chińczyk czy tajwaniec, generalnie staroć.
    Worki do tej pory leżą w szafie a ja leję wodę do wiadra.
    Masz tam możliwość lania wody i jakiś dyfuzor w środku?
    Usprawniłem toto montując filtr ze ścierek kuchennych
    na wlocie do silnika, wyłapuje resztki które uciekną z wody.
    Działa wyśmienicie i ciągnie jak trza :>

    L.

  • 64. Data: 2013-11-13 15:52:54
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 13 listopada 2013 09:53:22 UTC+1 użytkownik Sebastian Rusek napisał:

    > Też tak kombinowałem przy moim Karcher WD 3200. Nie rób nawet tego testu -
    > wewnętrzny okrągły filtr się szybko zapycha a czyszczenie go jest
    > upierdliwe.

    Wlasnie moj ma funkcje czyszczenia filtra -> zatykasz rure wylotowa reka i
    wciskasz przycisk na budzie - on odwraca obieg powietrza i czysci filtr.
    Jeszcze nie sprawdzalem jak to w praktyce dziala ale nilfisk to porzadna
    marka jezeli chodzi o odkurzacze wiec ufam, ze bedzie dzialac dobrze :)
    Ogolnie odkurzacz sprawia wrazenie mega solidnego i trwalego, a ten
    wewnetrzny filtr jest gigantyczny (w porownaniu do tych wszystkich domowych,
    a nawet w porownaniu do innego przemyslowego ktorego mialem wczesniej).

> [...]
    > ciężki;) Pierwszą wymianę worka zrobiłem po pół roku budowy, bo mi klipsy
    > trzymające ten dolny pojemnik puściły pod jego ciężarem;)

    Moze masz racje - 5 workow kosztuje chyba 20-30 pln, pudlo ma 20l, wiec worek
    z 10-15 bedzie mial - sporo :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 65. Data: 2013-11-13 15:56:47
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 13 listopada 2013 10:52:07 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Ja mam podobnego, ale niby wersja domowa,
    > no i jakiś chińczyk czy tajwaniec, generalnie staroć.
    > Worki do tej pory leżą w szafie a ja leję wodę do wiadra.
    > Masz tam możliwość lania wody i jakiś dyfuzor w środku?

    Znaczy jak?? On ma oczywiscie mozliwosc wciagania wody (buda jest z
    nierdzewki wiec nie zardzewieje), ma nawet koreczek w dolnej czesci
    do ktorego mozna podpiac wezyk i np. do kanalizacji czy gdzies na
    zewnatrz:) Ale co mowisz -> zassany syf wpada do wody i nie zatyka tak
    filtra? Mowisz zeby tam specjalnie wody przed odkurzaniem wlewac??

    > Usprawniłem toto montując filtr ze ścierek kuchennych
    > na wlocie do silnika, wyłapuje resztki które uciekną z wody.
    > Działa wyśmienicie i ciągnie jak trza :>

    Hm :) Wydaje mi sie ze kurz ktory doleci do filtra to bez wzgledu czy
    w wiaderku jest woda czy nie - i tak go przypcha. A co ma opasc na dno to
    opadnie (czy tam bedzie woda, czy nie). Zle mysle? ;) Mialem kiedys taki
    przemyslowy (800W) - uzywam go dalej glownie do zyrafy do gipsow, przezyl
    cala budowe i dalej dziala i ciagnie lepiej niz markowy zelmer, a kosztowal
    80 pln :))) Wciaga wode etc..
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 66. Data: 2013-11-13 21:39:28
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 13 listopada 2013 15:56:47 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > filtra? Mowisz zeby tam specjalnie wody przed odkurzaniem wlewac??

    Mój oprócz papierowego i jakiejś gąbki, ma też takie coś
    do zamontowania :

    http://www.dworek.jaroslaw.pl/optimum/filtr_wodny.jp

    no i jest takie plastikowe wiaderko do wstawienia.
    W te wiaderko chlapiesz ze 3 litry wody, wstawiasz to coś
    z linku powyżej i jedziesz, cały syf leci w wodę.

    > Hm :) Wydaje mi sie ze kurz ktory doleci do filtra to bez wzgledu czy
    > w wiaderku jest woda czy nie - i tak go przypcha. A co ma opasc na dno to
    > opadnie (czy tam bedzie woda, czy nie). Zle mysle? ;)

    Po gruntownym sprzątaniu chaty mam tylko nieco osyfiony ten mój
    dodatkowy filtr. Woda dobrze zbiera, a to plastikowe choć wygląda
    prymitywnie, jakoś tam działa :>

    L.

  • 67. Data: 2014-05-08 22:36:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 października 2013 21:45:43 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nie stresuj sie. Poki nie wpadna na to, ze czajniki i zelazka biora prad
    >
    > to nie jest zle.

    Za expresy do kawy i telewizory sie biora.
    http://finanse.wp.pl/kat,1037883,title,Unia-reguluje
    -dzialanie-telewizorow-i-ekspresow-do-kawy,wid,16550
    225,wiadomosc.html

  • 68. Data: 2014-05-09 09:23:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-08 22:36, Kris pisze:

    > Za expresy do kawy i telewizory sie biora.
    > http://finanse.wp.pl/kat,1037883,title,Unia-reguluje
    -dzialanie-telewizorow-i-ekspresow-do-kawy,wid,16550
    225,wiadomosc.html

    "W przypadku telewizorów regulacje są nieco prostsze. Maksymalnie po
    upływie czterech godzin od ostatniej "interwencji" użytkownika,
    odbiornik ma zostać przełączony w stan czuwania."

    To jest bez sensu. Dziś mało kto przełącza cokolwiek na telewizorze.
    Wszystko odbywa się przez inne urządzenia.

    --
    MN

  • 69. Data: 2014-05-09 09:28:15
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > To jest bez sensu. Dziś mało kto przełącza cokolwiek na telewizorze.
    > Wszystko odbywa się przez inne urządzenia.

    tu zapewne chodzi o ostatni wydany rozkaz pilotem lub czymkolwiek innym.

    b.

  • 70. Data: 2014-05-09 09:40:06
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-09 09:28, Budyń pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:536c8276$0$2244$65785112@news.neostrada.pl...

    > tu zapewne chodzi o ostatni wydany rozkaz pilotem lub czymkolwiek innym.

    Otóż to. U mnie TV otrzymuje jedynie polecenia "włącz się" i "wyłącz
    się". Pomiędzy nimi nie ma nic.

    --
    MN