  • Data: 2015-05-31 21:14:13
    Temat: Re: Cena metra działki vs cena budowy domu
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dalej to nie tłumaczy kłamliwej tezy że w sklepach był tylko ocet. Sam żarłeś
    > te krowy, świnie, kury i kartofle z pola czy nadwyżki sprzedawałeś?

    Ja słyszałem historie wszystko jechało na wschód...
    Natomiast do tej pory mam przed oczami widok rozbitych szyb w oknach w GS-ie
    bo rano cukier rzucili.
    A no i strajki w latach 70/80 to były przede wszystkim o wolność polityczne?

    > Znam tamte czasy z trochę innej strony. Ze strony statystyk ile osób chamy ze > wsi
    zaraziły pasożytami bo mięso nie było badane. Pokątne sprzedawanie mięsa > ze
    zwierząt które padły było normą. Że prawie całe mleko sprzedawane na
    > rynkach było w takiej chujowej klasie że mleczarnie go nie brały. Że
    > powszechne było sprzedawanie mleka od krów chorych na gruźlicę.

    Nie wiem jak w statyskach to wyglądało. Ale wiem jak wyglądało to
    w pracy mojej mamy.
    Sama wspomina czasami jak ludzie kupowali mleko w sklepie a później
    wlewali to baniek i sprzedawali do mleczarni.
    A co do jakości nie wiem jak w Łodzi
    ale w nowosądeckim to była ilość procent tłuszczu (mówimy o czasach przed 89).
    Każda bańka była sprawdzana czy mleko nie było kwaśne i pobierane mleko do próby.
    Potem dwa razy w miesiącu była badana zawartość tłuszczu.
    I tak jak pisze liczyły się ilość i zawartość tłuszu.
    Tak że przyjmowano każdą ilość.

    > Pokątne sprzedawanie mięsa ze zwierząt które padły było normą.
    Pytanie gdzie, u mnie w domu wszystkie są zakopane mogę Ci miejsca pokazać.
    Zresztą nie wiem czy tego nie da się łatwo wykryć ale nie chce tutaj teri snuć.