  • Data: 2015-06-02 00:24:58
    Temat: Re: Cena metra działki vs cena budowy domu
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 2 czerwca 2015 00:03:13 UTC+2 użytkownik masti napisał:
> [...]
    Po tygodniu na samym occie połowa Polaków by marła a jak popatrzeć ew statystyki to
    na occie przyrost naturalny był większy niż jest teraz.

    > pierdzielisz kogutku jak ppobity. Tak, były takie czasy, że w niekßórych
    > sklepach był tylko ocet co moje oczy same widziały.
    > To, że czegoś nie widziałeś nie znaczy, że tego nie było.
    >

    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
    Może nie sam ocet ale przyznaję że były krótkie okresy czasu w których zaopatrzenie w
    sklepach określanych jako państwowe było fatalne. Nie słyszałem, co nie znaczy że
    takich zdarzeń nie było, że z tego powodu głodowały miasta i jak dowieźli cukier to
    były strzelaniny i lincze. Nie słyszałem żeby ludzie wtedy brali w bandyckich firmach
    od pożyczek pieniądze na jedzenie albo w lombardach zastawiali obrączki. Wtedy oprócz
    handlu uspołecznionego czy jakoś tak się nazywającego czyli PSSy MHD GSy itp były
    sklepy prywatne. Male sklepiki typu warzywniaki w których zwyczajowo kupowało się
    owoce i warzywa. W nich zawsze był towar. Była masa prywatnych piekarń z chlebem i
    bułkami które dzisiaj by uchodziły za towar luksusowy. Ceny w tych piekarniach i
    warzywniakach nie były komercyjne. Odzież była jeśli nie w sklepach " państwowych" to
    w sklepach prywatnych. Jedyny problem dotyczył mięsa i wędlin. Z tym Polacy poradzili
    sobie bez sklepów. Ty się czepiasz sklepów państwowych ze było mało towaru. A handel
    to nie tylko sklepy państwowe ale wszystkie metody kupna potrzebnych dóbr. Jak było
    tak źle to jak się stało ze bardzo drogie magnetowidy mieli prawie wszyscy?
    Magnetowid nigdy nie był artykułem pierwszej potrzeby. Podobnie z telewizorami
    kolorowymi itp.