  • Data: 2009-06-12 07:02:23
    Temat: Re: Cena robocizny za fundament
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Szendzielorz pisze:
    [..]
    A ze musi byc
    > zrobiony porzadnie - owszem, jak kazdy inny :-)

    Nooo... Ja tu się zmagam z tzw. 'mądrościami ludowymi' i patrzą na mnie
    jak na... głupka, bo... sic! chcę zrobić zgodnie z projektem. Słyszałem
    opinie, że trzeba zmniejszać koszty :-/

    Ja mogę koszty zmniejszać jak będę miał do wyboru drzwi wewnętrzne
    machoniowe/hebanowe/dębowe/kibelmarketowe, albo deski na podłogę po
    10/50/100/500 PLN/m2, czy kafle do łazienki za... ileś tam.

    Oszczędzanie na fundamencie w trudnym terenie jest jak dla mnie...
    delikatnie mówiąc - głupotą, nie wspomnę o aspekcie prawnym - projekt
    rzecz święta i istotne odstępstwo jest karalne :-)

    Pozdrawiam
    robercik-us