  • Data: 2017-04-27 23:34:45
    Temat: Re: Cena ulozenia schodow na betonie
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-27 o 23:25, Adam Sz. pisze:

    > Masz oferty na schody za 8-9k z lukami?
    > Albo partacz albo szaleniec - mozesz ryzykowac :-) U mnie ponizej 13-14k
    > nie schodza za najprostsze z podstopnicami z MDFu, a za dywanowe jak moje
    > to z 16k :-) Kolezance robili pare tygodni temu troche bardziej fikusne
    > - 30k.

    No dzieki. Dlatego pytalem.
    Mam oferte na dziewiec tysi na gotowo za miesiac. Montaz na miejscu to
    max dwa dni. Partacz? Nie. Takie u nas ceny. Pierwszy powiedzial dyszke
    za dywanowe. Drugi z polecenia dziewiec. No i sie zastanawiam, czy warto
    biegac za towarem i chu wie jak mi to wyjdzie. To wiesz. Pewnie trudne
    nie jest, ale zaangazowanie tez kosztuje. A coraz bardziej zaczyna cenic
    wolny czas.
    Trzydziesci tysi za schody to jest kosmos.

    Pozdro.. TK