  • Data: 2021-04-18 07:39:51
    Temat: Re: "Centrale deszczowe"
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wskutek wypadku zapadles w śpiączkę i teraz cię wybudzili. Do tego twój mózg odzyskał
    30% sprawności sprzed wypadku. Chcesz udowodnić że ktoś nie ma racji to go nie pytaj
    ile zaoszczędzi tylko policz i wybij mu oczy wynikiem.

    > To czy cos albo nie mam to nie twoja sprawa? Jeśli jesteś z tym co kłamie to twoja
    sprawa.

    Ojojoj... I jeszcze pijany do tego. Chłopie nie pękaj. Jakoś wytrzymaj.
    Zakazy się skończą, poznasz jakąś dziewczynę... dobrze będzie.

    --
    MN