    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 19 Jan 2013 13:55:36 -0800 (PST)
    Subject: Re: Centralny odkamieniacz
    From: k...@g...com

    W dniu sobota, 19 stycznia 2013 22:26:30 UTC+1 użytkownik Grzegorz napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

> [...]
    >
    > Wiadomo, że wszelka sól trawi elementy metalowe powodując korozję
    >
    > elektrochemiczną.
    >
    > Nie jest to też obojętne dla środowiska.
    >
    > Zmiękczać wodę do celów gospodarczych można i na inne, konkurencyjne
    >
    > sposoby.
    >
    > W kotłownictwie od tej metody się już odchodzi (m. in. z uwagi na zasolenie
    >
    > ścieków) i stosuje się
    >
    > dodatki zmiękczające (chelaminy, polifosforany).
    >
    > Ciekaw jestem ile kosztują te cudowne solne tabletki bo to zwykła sól.
    >
    > Czy też firma odwala taki sam numer jak ze solą do zmywarek.

    Jasne ze odwalą taki sam numer. Jak im przez gardło przejdzie 2200 za kawałek rury
    zasypanej granulkami to dlaczego super sól kuchenna im ma nie przejść. Cena soli do
    zmywarek już się wyprostowała. Duże markety pod własną marką sprzedają sól do
    zmywarek. Zanabyłem drogą kupna. Cena niewiele wyższa od soli w woreczkach.
    Opakowanie ma bardziej przyjazne. Kartonowe pudełko. Wygodniej się wsypuje do
    zmywarki.