  • Data: 2013-01-20 11:25:26
    Temat: Re: Centralny odkamieniacz
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    jako watkotwórca chciałem zauważyć ze celowo nie podałem żadnych linków aby nie być
    posadzonym o spam.
    Przyznam ze odkąd mieszkamy w nowym domu to mamy w planie zakup takiego urządzenia.
    Po przeczytaniu Waszych odpowiedzi mam trochę inne spojrzenie na ten temat.
    Zastanowienia się jeszcze. Na ten czas pytanie brzmi: jak radzicie sobie z twarda
    wodą? Mieszkamy w okolicy Krakowa i tu jest tak ze po jednym prysznicu kabina jest
    biała.
    Niepokoi mnie jeszcze jedno czy naprawdę woda "zmniękczona" jest trująca?

    Pozdrawiam
    Krzysztof