  • Data: 2015-07-02 14:41:38
    Temat: Re: Ceny energi
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 2 lipca 2015 14:21:06 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > No jeśli to jest Twoja cała wiedza o Orbanie to nie mamy o czym rozmawiać
    > :-)

    ja nie mam specjalnej wiedzy o orbanie - jak cos wiesz czemu on zły i dlaczego nie
    powinnismy isc jego drogą to napisz.
    Wiem tyle co z wyborczej:
    poszedł swoim modelem gospodarczym i nie trzymał miejsca w unijnym szeregu, wróżono
    mu ekonomiczna klape i nazwano faszystą. Potem pogonił MFW aby byc niezależnym.
    Pogonił poskomuszych sedziów TK.
    Niedawno był artykuł ze obniza podatki, produkcja zagraniczna mu wcale nie uciekła.

    > Jak odrzucisz propagandową laurkę i dojdziesz do tego że nie wszystko co
    > robił było dobre to będziemy mogli zacząć dyskusję.

    Ergi ja jestem daleki od oczekiwania ze ktos bedzie robił dobrze WSZYSTKO. Mnie
    interesuje bilans, wiecej dobrego czy złego, poprawil stan gospodarki czy pogorszył
    itp. A co robił zle? Uczmy sie i nasladujmy dobre.

    b.