  • Data: 2018-07-02 15:19:02
    Temat: Re: Chińska optymalizacja
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-02 o 14:40, Kris pisze:

    > Żeby nie było że niezgodnie z normami PE brakuje;)

    Śliskie założenia, że jak wchodzą 3 przewody, to wszystkie odpowiedni w
    środku połączone, ale jak widać chinolom się "udaje".
    Pasowałoby wszystkie takie urządzenia sprawdzić choć miernikiem na
    przejście PE do obudowy, dla własnego świętego spokoju.

    W mojej chińskiej 20W mam oczka na przewodach, są dokręcone fabrycznie
    do tych śrubek, co źródło światła trzymają.
    Widocznie mam wypaśniejszą wersję, o jakieś 25 centów droższą ;)

    --
    viktorius