  • Data: 2019-04-19 10:11:19
    Temat: Re: Choinka
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.04.2019 09:25, Budyń pisze:

    > collie, dajze już spokój, zasadniczo i oględnie mówiac nie masz racji.

    Bo? To jest grupa dyskusyjna a nie ambona do obwieszczania, że moja
    racja jest mojsza i nie ma gadania. Napisz o swoich racjach i zostaw
    czytającym do przyjęcia, kto ma rację. Gdyż inaczej przyjdzie Zenek K.
    i powie jak ten rabin ze szmoncesu: "collie, masz rację i ty, Budyniu
    też masz rację. I moja żona też ma rację".