  • Data: 2015-11-26 20:06:46
    Temat: Re: Choinka z Castoramy
    Od: wowa <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Nov 2015 03:32:09 -0800 (PST)
    s...@g...com wrote:

    > Norma, naprawde naszukasz sie takiego drzewka z korzeniami.
    > W praktyce drzewko metrowe już potrzebuje na tyle duzo korzeni że w żadnej doniczce
    sie nie zmieszczą a i przesadzenie do ogródka może sie nie udać.

    Jedna mi się przyjęła i ładnie rośnie. Ale... do domu wnosisz na święta i zara po
    wynosisz na pole. Chodzi o to zeby się nie rozbudziła. Chyba że będziesz trzymał do
    wiosny i pamiętał o podlewaniu. Warunkiem oczywistym jest posiadanie korzeni przez
    drzewko. Kilka się nie przyjęło :(
    Wojtek