    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 17 Aug 2017 02:52:27 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Ciekawostka budowlano - fizyczna
    From: Tornad <w...@a...com>

    W dniu czwartek, 17 sierpnia 2017 11:23:36 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:
    > W dniu czwartek, 17 sierpnia 2017 10:59:42 UTC+2 użytkownik w...@a...com n
    > Ja tam wole robota co sam kladzie cegly :)
    > https://www.youtube.com/watch?v=MVWayhNpHr0
    >
    > Na filmiku troche pomału mu to idzie ale mysle ze mozna go troche popędzić :)

    Mysle, ze nie i w ogole pomysl poroniony. Ale NSF (amerykański National Science
    Fundation) ma pieniądze na takie wynalazki wiec na cos musi je wydawac.

    Zauwaz, ze ten robot obsluguje kilku ludzi. Gdy oni do roboty się wzięli to by
    ten murek recznie postawili szybciej.
    To już nasze gierkowskie pomysły były bardziej trafione. Fabryki produkowaly
    wielka plyte, dźwigowy je ustawial na sztorc, chłopcy w narożach je pospawali
    i te bloki stoja już lat kilkadziesiąt i jeszcze pare setek lat posluza.

    A teraz całkowity zastoj, fabryki za czapke gruszek wyprzedali, zyjemy za
    pożyczane na wysoki procent u sasiadow pieniadze. Dokad to się utrzyma, nie
    wiadomo. Sytuacje ratuja troche emigranci, którzy potem zarobione pieniądze do
    kraju przywoza. Ale tez nie wiadomo jak to długo potrwa. Komus bardzo zależy
    aby nas wykonczyc. Mamy tylko podziwiać i chwalić zagranice a sami nic nie
    robic. A przyjdzie czas, ze nas wzorem stuleci ubiegłych rozbiorą.

    Pzdr
    Tornad