  • Data: 2017-08-16 16:13:48
    Temat: Re: Ciekawostka nie calkiem budowlana
    Od: Tornad <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 16 sierpnia 2017 12:37:34 UTC+2 użytkownik marrgol napisał:

    > Zapytaj swoich wychowawców, bo najwyraźniej nie masz pojęcia,
    > co to jest rasizm i dlaczego wypowiedź Tornada była rasistowska.
    > Ja ci tego tłumaczyć nie zamierzam

    Chyba sam jesteś rasista a przypisujesz to mnie. Zauwaz, ze ja pisząc slowo
    zydowka napislem je z malej litery. Gdybym miał na myśli narodowość, rase czy
    pochodzenie, napisalbym Zydowka. Tu chodzi o religie, wyznanie, etyke, sposób
    zycia a nie o rasizm.

    I nie podoba mi się to, ze jak w naszej religii każdy chescijanin powie:
    Miluj bliźniego swego jak siebie samego, to religii mojzeszowej odpowiednik
    tego przykazania brzmi "Miluj bliźniego swego az skora zejdzie z niego".
    Ale dobrze, skoro te slowo Cie tak zdenerwowalo to następnym razem napisze
    o Bulgarach lub innych Albanczykach. I wzorem lat ubiegłych napisze co podaje
    radio Erewan.
    Moze wtedy bedziesz usatysfakcjonowany. A tak to zaraz mi na myśl
    przychodzi powiedzenie uderz w stol a nożyczki się odezwa.
    Ja chciałem wyrazic deazprobate jednostronnego, wybiorczego informowania
    społeczeństwa przez w większości zagraniczne media. Do znudzenia powtarza się
    bezwartościowe wiadomości, zajmuje czytelnikom cenny czas, ale wiadomości
    pożytecznych, ważnych czy wręcz dla zycia fundamentalnych, jakos w serwisach
    informacyjnych bardzo trudno jest znaleźć.

    Pzdr
    Tornad