  • 1. Data: 2013-12-17 22:17:15
    Temat: Ciekawostka - ptak w kominku
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie.

    W sobote lezac jak zgnily kapitalista o poranku uslyszalem dzine
    dzwieki. Pomyslalem, ze cos za oknem i nie zwracalem uwagi. Jednak po
    jakims czasie ten dzwiek mnie zaintrygowal. Po przeprowadzonym sledztwie
    okazalo sie, ze powodem dzwiekow jest stwor w kominku, a konkretnie w
    miejscu wylotu spalin. Tam jest cos w rodzaju zeliwnego odlewu
    zakrywajacego bezposredni wylot spalin do komina. Tym czyms okazal sie
    ptak wielkosci golebia. Nie mam pojecia jak ten ptak skrecil w kominie z
    wkladu kamionkowego do stalowej rury kominka i spadl do wkladu. Troche
    sie natrudzilem zeby biedaka zywego uratowac.
    Tak sobie mysle, czy mozna zabezpieczyc sie na przyszlosc jakas kratka
    montowana na wylocie komina?

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2013-12-18 08:40:31
    Temat: Re: Ciekawostka - ptak w kominku
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 22:17:15 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    Grzałes brzuch laptopem?

  • 3. Data: 2013-12-18 10:20:31
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    > ptak wielkosci golebia. Nie mam pojecia jak ten ptak skrecil w kominie z
    > wkladu kamionkowego do stalowej rury kominka i spadl do wkladu. Troche sie
    > natrudzilem zeby biedaka zywego uratowac.

    u znajomka tez wpadł gołąb do wygaszonego kominka. A po otwarciu drzwiczek
    gołąb (łącznie z popiołem) był w domu wszedzie :-)))

    b.

  • 4. Data: 2013-12-18 11:25:18
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-18 08:40, Kris pisze:
    > W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 22:17:15 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Grzałes brzuch laptopem?

    Wlasnie tak. Ptaszysko mi przeszkodzilo. :-)

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2013-12-18 13:14:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 18 Dec 2013 10:20:31 +0100, Budyń

    > u znajomka tez wpadł gołąb do wygaszonego kominka. A po otwarciu
    > drzwiczek gołąb (łącznie z popiołem) był w domu wszedzie :-)))

    O ja... żywy by z mojego domu nie wyszedł. ;)

    Inna sprawa że obecnie kominka nie mam
    i mieć nie zamierzam w nowym domu.

    --
    Pozdor Myjk

  • 6. Data: 2013-12-18 22:26:47
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2013-12-17 22:17, Maniek4 pisze:
    > Uszanowanie.

    Miałem to samo. Wróbel.Szybę mi od środka wyczyścił;-)