    Subject: Re: Ciekawostka z ocieplaniem zwiazana
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Sun, 1 May 2016 18:33:58 +0200

    > Filmik z kuchenka daje do myslenia. W tej cenie za m? rewelacji nie ma. Ale i jakas
    tragedia to tez nie jest bo cztery razy drozszy od tynku strukturalnego. Ale do
    likwidacji na przyklad mostkow cieplnych moze byc tanszy i mniej inwazyjny od innych
    metod. Niedawno byl temat jak ocieplic puszke od zaluzji. I moze sie okazac ze
    wystarczy ja pomalowac.

    Tu jest lepszy test z kuchenką.
    https://www.youtube.com/watch?v=kmoTixwB5fY&feature=
    youtu.be#t=61.927505
    Ale wygląda mi to na jakiś fake. Może ta kuchenka wcale nie jest
    podłączona do prądu?
    Przecież jeżeli ta farba, czy jak to nazwać, odbija ciepło, to czy
    spirala w tej kuchence nie powinna się przepalić?
    Najbardziej wiarygodnym testem byłoby pomalowania tym czymś świeczki czy
    kawałka wosku i ogrzewanie opalarką. Jak wosk się nie stopi, to znaczy,
    że farba czyni cuda. Tylko, że oni tego nie zrobili, ciekawe dlaczego?